1. Od początku


Nowy począteczek


Komentarze

  1. Życzę Ci wytrzymałości na HSGD i w dążeniu do celu <3
    Zapraszam do mnie:
    https://niktnielubigrubasow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, jak ja dobrze to znam. Tę pogardę dla samej siebie. Jestem z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemasz Vicy, też wracam. Zbieg okoliczności xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta nowa odsłona bloga, dużo bardziej przejrzysta, aż z przyjemnością się czyta na tak jasnym tle. ^^

    Trzymam kciuki, super, że wracasz życzę powodzenia Kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej ważyć się rano przed posiłkiem wtedy waga jest miarodajna. Powodzenia w powrocie do odchudzania. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie powodzenia ♥ Powroty są na początku najgorsze, później już idzie coraz lepiej. Nie ma nic lepszego niż poczucie kontroli. Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ja też niedawno dobiłam do swojej szczytowej wagi czyli właśnie 65kg, teraz odbijam się od dna... Wierzę, że może być już tylko lepiej. Trzymam kciuki, z całego serca życzę ci powodzenia, dodaję do czytanych i zapraszam do siebie:
    https://kreacjazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile masz wzrostu? Znam Twoją sytuację doskonale ,też próbuję złapać równowagę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz