Mamy już kwiecień

Mamy już kwiecień i będą mijać 2 lata jak weszłam w ten świat, czy żałuję cóż, żałuję że nieumiejętnie się odchudzałam. Piszę że dwa lata i świętuję już z wyprzedzeniem bo w aktualną rocznicę mogę zapomnieć. Spóźniłam się żeby zrobić żart na pierwszego kwietnia ale może za rok się uda jak jeszcze wtedy będę żyła. No, nie chce mi się dzisiaj pisać posta ale to taka przystawka przed jutrem może. Cieszę się że jest strajk bo mogę do późna rysować mojego Senpaia a i odkryłam potencjał Finna. Oby do czerwca trwał hehehe Albo chociaż do tego 18 bo będzie dłuższe wolne, ten strajk z lat 90 trwał chyba 30 dni zobaczymy czy się przebije dzisiejszy.

Także no, trzymajcie się kochane i pamiętajcie, że jak będziecie próbowały pokonać krem to krem pokona was

KREMOWY KRÓL

~Vicy

PS. Mogę pokazać fanarty ale Finna nie bo chyba będzie zbyt nieakceptowalne społecznie xDDD

Komentarze

  1. Przynajmniej sobie odpoczniesz przez ten strajk :D Chętnie zobaczyłabym Twoje rysunki ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że wrzuć swoje rysunku ^^
    Zazdroszczę, też bym chciała, zeby wszyscy strajkowali...odpoczęłabym..potrzebuję wolnego i się gdzieś wyrwać zebrać siły. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz