Przemyślenie


 jak nigdzie mnie nie zapraszają do rozmowy czy na spotkania to wzbudza się to we mnie zazdrość spory gniew i chęć zemsty zabójstwa ale jak już ktoś do mnie gada i utrzymuje kontakt wzrokowy to takie wtf czego ode mnie chcesz oprócz ślepoty, nie masz z kim gadać czy co tf

 po chuj mi to wszystko opowiadasz, wybrałaś najgorszą osobę do tego, masz innyk znajomyk w klasie a gadasz do mnie laska ogar

Bo co ja ci mam do kurwa zaoferowania,  ???

W ogóle to oczy mnie bolą, przez całą noc w ogóle nie spałam

~Vicy

Komentarze

  1. Mam to samo! Gdy nie jestem nigdzie zapraszana, to jest mi przykro, a jak jestem, to mnie to męczy i nie chcę nigdzie iść xd Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ♥
    Musisz znaleźć swój balans i troszke zmusić się do kontaków. Może sama staraj sie umawiać spotkania zamiast być zapraszana?
    Zapraszam do mnie ♥
    https://mojeodzywianie.home.blog/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz