postanowienie spełnione napisałam posta

I to nawet nie wieczorem tylko po południu, to już coś. Jestem zła ogólnie bo słodki flirt już 3 dzień nie chce mi się załadować, chyba jakiś problem z internetem modemem mam bo yt też nie za dobrze mi działa, ale nic, trzeba przeczekać to.

Czekam aż bdz sezon na maliny to bd zbierać i do czasu aż zarobie wystarczająco hajsu to schudnę i zakupię mom jeans

Ogólnie to byłam w czerwcu na wyprzedaży w c&a i te ciuchy to marzenie te co tam były

I mam już powód jakiś żeby pieniędzy na jedzenie nie wydawać

Serio mówię wam cuda, widzę już siebie w nowym roku szkolnym piękną chudzinkę jak po szkole będę tam na zakupy chodziła

Idk czy z koleżankami czy bez ale zawsze lepiej mieć jakichś tam sprzymierzeńców, pamiętajcie

Kurwa ogólnie to zauważyłam że się zaczynam modą interesować i kosmetykami trochę późno to u mnie przyszło lolz

Ale chyba dlatego że przyszła moda na te lata przeszłe czy coś a to się wpisuje w moje aesthetic standards tzn lata 80 90 70

Schudłam kg już zobaczymy ile bdz do września

Uwu wgl to śniło mi się dzisiaj że byłam jun kazama i pozowałam do rodzinnego zdj z kazuya i jinem i jin był dziecko wtedy i objełam go a kazuyę tak ustawiłam żeby tulił mi się do ręki i po zdjęciu go tak odepchnęłam xDDD beka ogólnie

Ten sen był chyba spowodowany tym że wieczorem sobie pomyślałam że jin to tak naprawdę spełnia moje wymogi wszystkie idealnego faceta xDDD

Dobra to wszystko, teraz bd jeść kurczak z ryżem 10/10 polecam tylko pamiętajcie żeby kurczak był ugotowany usmażony dokładnie żeby nie był niedogotowany i niedosmażony znam z eutanazji nie polecam, nara

Komentarze

  1. Ja też ostatnio miałam problemy z internetem :/ Ale wracam do żywych ;p
    https://mojeodzywianie.home.blog

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie byłam nigdy w c&a chyba się wybiorę gdy osiągnę swój zamierzony cel :)
    http://idoyainwonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz